Δευτέρα, 10 Οκτωβρίου 2016

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚO 1 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2016 ΑΙΡΕΤΟΥ ΑΝΤΩΝΗ ΝΤΕΜΟΥ

                                                                 

ΑΝΤΩΝΗΣ ΝΤΕΜΟΣ
ΑΙΡΕΤΟΣ Π.Υ.Σ.Π.Ε ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ
Ταχ.Δ/νση: Γενναίου Κολοκοτρώνη & Γ. Γρίβα
211 00  ΝΑΥΠΛΙΟ
Τηλέφωνο: 27520 24659
Κιν.  6977678387
Τηλεμοιότυπο: 27520 28191
                                                          e-mail:ademos97@gmail.com



Συναδέλφισσες-Συνάδελφοι,
                                                        
Έχει  ολοκληρωθεί  κατά  το  μεγαλύτερο  ποσοστό η  διαδικασία υπηρεσιακών μεταβολών (απόδοση οργανικών θέσεων σε μεταταγμένους συναδέλφους μεταθέσεις,  ,τοποθετήσεις  υπεραρίθμων, αποσπάσεις κλπ) που  ουσιαστικά ξεκίνησαν  στα  τέλη  Ιουνίου 2016.
Στις  μεταθέσεις η  κινητικότητα  ήταν  περιορισμένη  λόγω  του  μικρού  αριθμού  συναδέλφων  που  συνταξιοδοτήθηκε ή  μετατέθηκε σε  άλλο Π.Υ.Σ.Π.Ε.
Στην διαδικασία επιλογής υπεραρίθμων έγινε  επιτυχημένη  προσπάθεια να  περιοριστεί  ο  αριθμός τους  και  εκμηδενίστηκε  ο κίνδυνος μετακίνησής  τους  σε  απομακρυσμένες  περιοχές  ή σε  άλλους  νομούς.
Στη διαδικασία επιλογής υπεραρίθμων πήρα  μέρος  διότι το υπηρεσιακό  συμβούλιο  κινήθηκε σε  εντελώς  αντίθετη  κατεύθυνση από  την  πολιτική  του  Υπουργείου  Παιδείας,  πολιτική που  είναι αντίθετη  με  τις  θέσεις  του  κλάδου. 
Στις  αποσπάσεις σε  ότι  αφορά  τους συναδέλφους  της  Φυσικής  Αγωγής και των   Αγγλικών  ικανοποιήθηκε   το  100%  των  αιτήσεων .
Στους  συναδέλφους δασκάλους  και  νηπιαγωγούς  ικανοποιήθηκε  το  80%  των  αιτήσεων  απόσπασης.

Συνάδελφοι ,ισσες,

Η  φετινή  χρονιά ξεκίνησε με  νέα  δεδομένα  για  την  Α/θμια  Εκπ/ση.
Το  μοντέλο  του  σχολείου που  μέχρι  σήμερα  γνωρίζαμε  αλλάζει δραματικά με  τις κυβερνητικές  αποφάσεις.
Η  μείωση των  ωρών  διδασκαλίας, η κατάργηση του  υπεύθυνου  Ολοήμερου,η συρρίκνωση του Ολοήμερου  προγράμματος, η κατάργηση  των ΕΑΕΠ αλλάζουν το  τοπίο δραματικά. Το  μοντέλο  δάσκαλος  και τμήμα  ή  τάξη  εκλείπει. Ο  δάσκαλος  μετατρέπεται  σιγά  σιγά  σε  ειδικότητα και  η  μοναδική παιδαγωγική σχέση  του  με  τον  μαθητή  χάνεται.
Το  δημοτικό  σχολείο «γυμνασιοποιείται»,  η  απρόσωπη  σχέση διδάσκοντος-μαθητή που  κυριαρχεί  στο  γυμνάσιο  επιβάλλεται  μέσω  του  προγράμματος και  στο  δημοτικό. Ακόμα   και  στην  πρώτη  δημοτικού ο  δάσκαλος  διδάσκει σε  πολλά  σχολεία  το  μάθημα  της γλώσσας  μετά  τις 10π.μ.( με  απρόβλεπτες  επιπτώσεις    στην  μόρφωσή  του).
Αυτό στην πράξη   σημάνει πως πολύ  σύντομα οι  δάσκαλοι θα  συμπληρώνουν  το  ωράριό  τους  και  σε  δεύτερο  σχολείο εκτός  από  αυτό  της οργανικής τους.
Σε  αυτή  την  νέα  πραγματικότητα  πρέπει  να  απαντήσουμε ως   εκπαιδευτικοί. Ποιο είναι  το  σχολείο  που  θέλουμε ;Ποιο  είναι  το  σχολείο  των  οραμάτων  μας;
Στην κριτική που  κάνουμε προς  την  Κυβέρνηση οφείλουμε για  να  είμαστε  αξιόπιστοι να  αναφέρουμε  και  ορισμένα  θετικά  στοιχεία   όπως ότι για  πρώτη  φορά  διόρισε κατά  προτεραιότητα τους  συναδέλφους  αναπληρωτές τις  ειδικής αγωγής  όπως  ο  νόμος  πάντα  προέβλεπε  και  ποτέ  δεν  εφαρμόζονταν. Και ότι  για  πρώτη  φορά στελεχώθηκαν  τα  σχολεία   εγκαίρως  με  εκπαιδευτικούς πριν  την  έναρξη  των μαθημάτων.   

Συνάδελφοι –ισσες

Αναγνωρίζοντας την  ευθύνη  μου  ως  αιρετού  εκπροσώπου σας, συμμετείχα,   όπως  επέβαλε   η  συνείδησή  μου, σε  όλες τις διαδικασίες του  Π.Υ.Σ.Π.Ε. που αφορούσαν  τις υπηρεσιακές  μεταβολές.
 Ειδικότερα πήρα  μέρος στην ανακήρυξη των  λειτουργικά  υπεραρίθμων, καταγγέλλοντας  εγγράφως τόσο  τα ασφυκτικά  χρονικά  περιθώρια  που  έθεσε το  Υπουργείο,  όσο και  αυτή  καθαυτή  την  ουσία  και  την  διαδικασία  πλήρωσης  των  λειτουργικών κενών.                                                                                                                                         Πιστεύω  ότι στα  δύσκολα πρέπει  να  είμαστε παρόντες, ώστε  να  υπερασπίζουμε αποτελεσματικότερα  τα  συμφέροντα  των  συναδέλφων.   





        Δικός σας             Αντώνης  Ντέμος                                                                                                                                     

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου