Τρίτη 28 Οκτωβρίου 2014

ΑΝΤΩΝΗΣ ΝΤΕΜΟΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΑΙΡΕΤΟΣ Π.Υ.Σ.Π.Ε. ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ

ΑΝΤΩΝΗΣ ΝΤΕΜΟΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΑΙΡΕΤΟΣ Π.Υ.Σ.Π.Ε. ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ
Συναδέλφισσα, συνάδελφε, 28-10-2014
Σε λίγες μέρες, στις 5 του Νοέμβρη 2014, θα γίνουν οι εκλογές για την ανάδειξη των αιρετών εκπροσώπων μας στα Υπηρεσιακά Συμβούλια των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης ( Π.Υ.Σ.Π.Ε.- Α.Π.Υ.Σ.Π.Ε.- Κ.Υ.Σ.Π.Ε.)
Ο θεσμός του αιρετού αποτελεί σημαντική κατάκτηση για τον κλάδο μας, διότι είναι η φωνή των συναδέλφων μας στα Συμβούλια, εκεί που κρίνονται όλες οι υπηρεσιακές μας μεταβολές (μεταθέσεις- αποσπάσεις-προαγωγές- άδειες- κ.λ.π.).
Αποφάσισα να θέσω υποψηφιότητα για αιρετός εκπρόσωπος στο Π.Υ.Σ.Π.Ε Αργολίδας και να ζητήσω την ανανέωση της εμπιστοσύνης σας, προκειμένου να υπηρετήσω τα συμφέροντα όλων των συναδέλφων με διαφάνεια, αγωνιστικότητα και συνέπεια ,όπως ακριβώς έπραξα και στη μέχρι τώρα θητεία μου.
ΔΕΣΜΕΥΟΜΑΙ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ:
  1. Να ελέγχω τις αποφάσεις της Διοίκησης, ως προς το αν είναι σύμφωνες με τις αρχές της νομιμότητας, της διαφάνειας, της αξιοκρατίας, της ισονομίας και της ανθρωπιάς.
  2. Να ενημερώνω έγκαιρα, άμεσα με την παρουσία μου στα σχολεία και εγγράφως με e-mail & fax όλους σας για τα πεπραγμένα του Π.Υ.Σ.Π.Ε.
  3. Να υπερασπίζομαι τα εργασιακά δικαιώματα όλων των συναδέλφων.
  4. Να είμαι καθημερινά δίπλα σε κάθε συνάδελφο και στο πρόβλημά του.
5) Να είμαι ο αιρετός όλων των συνάδελφων.
6) Τέλος να μη διεκδικήσω καμία απολύτως θέση διοίκησης ή στελέχους εκπαίδευσης κατά τη διάρκεια της θητείας μου ως αιρετός, αφού όπως έχω αποδείξει με το συνδικαλιστικό μου παρελθόν και τις πολιτικές καταβολές μου δεν αντιμετωπίζω έναν τόσο σημαντικό για τη λειτουργία της εκπαίδευσης θεσμό, σα σκαλοπάτι για την προσωπική μου ανέλιξη.
Συναδέλφισσα ,συνάδελφε,
Η εμπιστοσύνη σου στο πρόσωπό μου και η στήριξη της υποψηφιότητάς μου είναι επιλογή δική σου, αλλά και μεγάλη τιμή για εμένα.
Με θερμούς, αγωνιστικούς και συναδελφικούς χαιρετισμούς

ΑΝΤΩΝΗΣ ΝΤΕΜΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου